sobota, 8 czerwca 2013

W końcu się pojawiły!

źródło: tapetus.pl

Doczekałam się w końcu tanich, polskich truskawek. Pierwszy gryz... i czuję lato! Wszytstkie pomarańcze, grejpfruty czy inne cytrusy mogą się schować. Od dziś( i przez najbliższy miesiąc) dzień bez truskawek, to dzień stracony. Jeśli podobnie jak ja jesteście miłośnikami tych czerwonych owoców, polcam przypomnieć sobie zeszłoroczne przepis( klikając na zdjęcia, przejdziecie do przepisów)

Truskawki w ciastach i deserach :




 w plackach i omletach:


I oczywiście truskawkowe przetwory:




A już jutro zapraszam na nowy, nieziemski deser z truskawkami. Będzie bardzo słodko... oraz delikatnie zielono i słono!


Domyślacie się? ;)

9 komentarzy:

  1. czy mogę więc liczyć na połączenie truskawek z masłem orzechowym w nadchodzącym poście? :D
    a że zielono to hm...awokado? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiem się doczekać na ten przepis !! deser wygląda obłędnie ;)
    jak dobrze ,ze już są truskawki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki i.. mięta? Solone pistacje? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, nie mogę się doczekać przepisu na ten deser ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Ja się nie zgadzam, smak i zapach mandarynek jest niepodważalny i żadne tam truskawki - w moim odczuciu - się z nim nie równają:) Ale tak co roku truskafonki jem, bo żal nie korzystać, i też w końcu dorwałam nasze polskie, chociaż te zagraniczne też mi smakowały, ale nie jestem koneserem:P

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam truskawki!wczoraj kupiłam 1,5kg i dziś już nie ma ani jednej:P

    OdpowiedzUsuń
  7. truskawkowe szaleństwo czas zacząć! nareszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam truskawki i pochłaniam je w ilościach wręcz nieprzyzwoitych ;) A deseru jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę to zrobić i to jak najszybciej! Truskawkowe tiramisu siedzi w mojej głowie od daaaaaaaaaawna. Twoje wygląda super! ;)
    Pozdrawiam,
    siwapiecze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...