sobota, 26 stycznia 2013

Orzechowa jajecznica na słodko/ sweet scrambled eggs


...bo w sumie- czemu nie? Jajka mają smak neutralny, skoro jemy słodkie omlety, jajecznica też jak najbardziej może być przygotowana w ten sposób. Ja jestem zachwycona i zdecydowanie będę takie śniadanie powtarzać częściej, szczególnie że wykonanie jest niesamowicie szybkie, a w smaku przepyszne :)

...why not? Eggs have rather neutral taste, so if we eat sweet omlettes, scramble also can be prepared this way. I have fallen in love with this recipe and I'm sure soon I do it again ;)

Składniki( 1 duża porcja)/ ingredients (1 serving)
[acording to this recipe]
-jajko/egg
-2 białka/ 2 egg whites
-banan/ banana
-miód/cukier/słodzik do smaku/ honey/sugar/sweetener
Dodatkowo*/ optional*
-wiórki kokosowe/ shredded coconut
-suszona żurawina/ dried cranberries
-orzechy/ walnuts
-łyżka masła orzechowego/ 1 T peanutbutter
-2 łyżki mleka/ 2 T milk of choise

Banana zmiksować z jakiem i białkami na gładką masę,dosłodzić. Wylać na patelnię z odrobiną masła i smażyć jak zwykłą jajecznicę, do czasu ścięcia się jajek.
Podawać z dodatkiem orzechów, kokosa i żurawiny, polane masłem orzechowym rozpuszczonym z mlekiem
*dodatki mogą być oczywiście dowolne, ale to połącznie jest wyjątkowo dobre

Mix together banana, eggs and honey(sugar/sweetener). Pour in batter onto non-stick pan with a bit of butter or cocnut oil. Than do it like with scrambled eggs- scrap the bottom of the as the batter cooks. Continue until the eggs aren't raw.  Put scramble into a bowl and top with peanut butter melted in milk , walnuts, dried cranberries, and shredded coconut.
*you can choose whatever you want but for me this set is perfect ;)



Teraz tylko pytanie...jeść łyżeczką, czy widelcem? ;)

33 komentarze:

  1. Wygląda pysznie, ale czy można pominąć banana lub czym go mogę zastąpić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie można pominąć. Wtedy konsystencja stanie się nawet jeszcze bardziej "jajecznicowata". A potem można ewentualnie dodać pokrojone inne owoce :)

      Usuń
  2. oo słodka jajecznica, pysznie podana ! na to bym nie wpadła ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. O, muszę spróbować takiej jajecznicy :D Kiedyś robiła ją moja znajoma, teraz Ty, definitywnie trzeba eksperymentować :) Wygląda pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł ze zmiksowaniem jajek z bananem.
    Ja jadłam na słodko, ale była to zwykła jajecznica z suszonymi jabłkami i masłem orzechowym ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czad!. Z masłem nie jadłam- do zrobienia!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie :) Chyba też jutro zrobię sobie na śniadanie słodką jajecznicę bo niestety dziś już jestem po śniadanku.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam na slodko:) ale z masłem nie próbowałem, do nadrobienia :D a tak w ogóle to kiedy masz studniówkę?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie trzeba spróbować z masłem, super pasuje( jak z resztą do wszystkiego ;) a studniówkę mam 2-go lutego

      Usuń
  8. Totalne zaskoczenie! Ale w sumie, wlasnie skoro jemy omlety, itp. na slodko to czemu nie... tak samo pyszne, a jeszcze szybsze w przygotowaniu ;) koniecznie do sprobowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, super pomysł, nigdy sobie nie wyobrażałam że można taką wersję jajecznicy zrobić... genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczę! Dla mnie jajecznica na słodko to nowość, ale muszę się przekonać jak smakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odważnie! a ja lubię takie odważne eksperymenty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo! na słodko jeszcze nie próbowałam, ale na pewno niebawem to się zmieni! i może nawet namówię tatę, który uwielbia tradycyjną jajecznicę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne rozwiązanie :D łyżka w jedną, widelec w drugą i na zmianę :d

    OdpowiedzUsuń
  14. do zrobienia i to jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, to jest cudowny pomysł, tylko żałuję, że akurat masło orzechowe mi wyszło, ale jakieś dodatki się znajdą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O! U mnie zawsze klasyka z cebulką, pomidorem. Jestem bardzo ciekawa jak smakuje! Chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mega ciekawa rzecz - koniecznie do wypróbowania!! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio też na to wpadłam, żeby zrobić jajecznicę na słodko po omlecie, którego nie słodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cos pysznego. :P
    Chociaż sama w sumie bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  20. jajecznica na słodko! ale świetny sposób! musze spróbować! Pozdrawiam serdecznie! Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmpf... Sam fakt, że wpadłaś na pomysł przygotowania jajecznicy na słodko jest dla mnie niesamowity - no bo jak to tak...? :) Ciekawa jestem, jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadłam na to sama- kilka razy widziałam różne wersje na słodko na zagranicznych blogach i bardzo mi się ten pomysł spodobał ;) zdecydowanie warty wypróbowania

      Usuń
  22. Jajecznica na słodko..? Brzmi zaskakująco, nie pomyślałabym o tym :D Ale w końcu trzeba próbować nowych smaków :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę spróbować, uwielbiam takie udziwnienia :d

    OdpowiedzUsuń
  24. sprawdz maila ;)

    b.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, cudowna! Robisz świetne zdjęcia, na pewno jeszcze tutaj zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm, jajecznica na słodko... Muszę przyznać, że brzmi i wygląda bardzo ciekawie. Zdecydowanie muszę spróbować w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...