piątek, 17 sierpnia 2012

Pancakes ze słoika/ Pancakes in jar


Po słoikowych owsiankach dokonałam  nowego odkrycia- słoikowe pancakes! Przygotowanie zajmuje chwilę, a smak....mmm- to będzie jedno z moich nowych ulubionych śniadań!

After "oatmeal in jar" I've found something new- "jar's pancakes"! Preparation takes only a while, but the taste.. really delicious- definitely one of my new favorite breakfasts!

 Słoikowe pancakes( na 1 słoiczek)/ Pancakes in jar( 1-cup jar serving)
[inspiracja]
-dowolne owoce( u mnie garść malin i pół banana)/ fruit( I used 3.5oz raspberries and 1/2 banana)
-3 łyżki mąki( 2 pełnoziarnistej, 1 pszennej puszystej)/ 3 Tbls flour
-1/2 łyżeczki proszku do pieczenia/ 1/3 tsp baking powder
-1/5 szklanki mleka/ 1/5 cup milk
-1/2 łyżki masła/ 1/2 Tbls butter
-3 łyżeczki cukru/ słodzik(odpowiadająca ilość)/ sweetener
-syrop klonowy/ marple syrup

Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i cukrem/słodzikiem, dodać roztopione masło i mleko, zmiksować na gładką masę.
Na dnie słoiczka umieścić połowę owoców, ugnieść widelcem( tak żeby sięgały do 1/4 wysokości), na to przełożyć masę. Piec w mikrofalówce na najwyższej mocy( u mnie 850W) przez ok.90 sekund.
Odczekać chwilę, dopełnić słoik syropem klonowym i pozostałymi owocami.

Combine flour, baking powder and sugar/sweetener. Add melted butter and milk, mix unitl well combined.
At the bottom of jar, place half of fruit( mash using fork), than batter. Microwave for 90 seconds.
Let cool for a while, add marple syrup and teh rest of fruit..

Cały proces krok po kroku.../ Everything step by step....

 i efekt końcowy / and final effect

42 komentarze:

  1. Widziałam ten pomysł, jest genialny :) Jednak Amerykanie mają czasem całkiem dobre pomysły :)
    A Twoja wersja prezentuje sie nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do akcji z nagrodami! :)
    http://zmiksowani.pl/akcje-kulinarne/w-malinowym-raju

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ,ale świetny przepis , musi smakować nieziemsko ! mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski pomysł! :) I jak ślicznie wygląda. Niech tylko znajdę pusty, dostatecznie duzy słoik...

    OdpowiedzUsuń
  5. I tu mnie zaskoczyłaś :) szkoda ze nie mam mikrofali

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł:) Wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na szybkie śniadanie:)) Bardzo mi przypadł do gustu, ale z komentarzy widzę, że nie tylko mnie zachwycił:))

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow, świetny pomysł! jak brak czasu na zrobienie normalnych pancakes to można sobie pozwolic na takie! po powrocie na studia na pewno wypróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh szkoda że nie mam mikrofalówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo pomysłowe ;) Ech, szkoda że moja mikrofala nie chce ze mną współpracować, albo to raczej ja nie umiem jej obsługiwać... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne! a to wszystko tylko w mikrofalówce :) wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, szkoda tylko że moją mikrofalówkę szlag trafił :<

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne, totalnie odjechany pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. łał, mega pomysł! w życiu bym nie wpadła na coś takiego :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne! *.* jestem pod wrażeniem pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  16. A to ci dopiero pomysł ! Tak szybko, z mikrofalówki i pyszny posiłek jak znalazł :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Szybko, wygodnie i smacznie :) Zainspirowałaś mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. łał. jestem pod wrażeniem.. nie dośc, że ze słoika, to jeszcze z mikrofalówki. Potrzeba matką wynalazków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne! I można zjeść w pracy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bee,

    bardzo ciekawy pomysł. Jeszcze nigdy nie robiłam żadnego dania w słoiku. Nie mam pojęcia jak smakuje taki naleśnik z mikrofalówki, ale wygląda apetycznie!

    Serdeczne pozdrowienia,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł ! wygląda przepyszne, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wooo!. Cudne, zrobię napewno:D!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam mikrofalówki i wcale nie chcę mięc, więc przypuszczam, że nie będzie mi dane spróbować takiego śniadania. Ale muszę przyznać, że sam pomysł, a także wykonanie są mistrzowskie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spotkałam się jeszcze z takim pomysłem, ale wydaje się naprawdę ciekawy :) Jestem szalenie ciekawa, jak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ale cuda :) jak się dorobię mikrofali, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Wypróbowałam dzisiaj i muszę przyznać, że było pyszne. Na pewno powtórzę jeszcze nie raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ciekawy pomysł! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudeńko! Porywam w całości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobiłam! Będzie przepis i u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. There are long lasting ways to get the amazing middle you crave. These genius tips
    Will help you shed inches and pounds, banish the bloat, And feel even more gorgeous.
    we have very best advice for quickly shrinking your tummy. Here are the surprising

    5 Tips to a flat stomach

    Hello, skinny jeans! Stop making these 5 Major mistakes and you will finally lose your stubborn belly fat
    http://juicyabs.com
    http://www.facebook.com/5TipsToAFlatStomach?skip_nax_wizard=true

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś Geniuszem! ;) to jest znakomite <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...