sobota, 29 czerwca 2013

Matematyka na 100%, czyli moje wyniki matury

Dzisiaj będzie szybko i bez przepisu, ale parę miesięcy temu obiecałam się pochwalić wynikami matury i ani się obejrzałam, a trzymam w ręku dokumenty decydujące o mojej najbliższej przyszłości!


Przyznam dość nieskromnie-warto było poświęcić czas na naukę.
Dwie podstawy na 100% i jedna na 90? Z tego wszystkiego przyznaję że to właśnie ten polski najbardziej mnie zaskoczył- a ja się autentycznie bałam że nie zdam ;)
Nie zadowala mnie matematyka rozszerzona( to nie jest ironia! znajomi mieli po 98-100%!) ale każdy może mieć gorszy dzień. Mój honor jakoś to przeżyj. Najważniejsze, że o przyjęcie na studia nie muszę się już martwić i od września będę mogła z zapałem rozpocząć studia na wydziale matematyki stosowanej. A potem poświęcić się pasjonującej pracy analityka finansowego. Tak, wiem jak to brzmi ale mnie to naprawdę ciekawi i matematykę uwielbiam.

Zdaję sobie sprawę że przede mną długa droga, że matura przy sesji to nic, że dobre studia nie gwarantują pracy, ale na razie.... wolę o tym nie myśleć. Przede mną najdłuższe wakacje życia... więc znikam świętować ich początek :D

27 komentarzy:

  1. aaaaaa kochana !!! odezwij się do mnie, nie wiem czy mnie pamietasz, misspea z Vitalii.
    ja właśnie jestem po 3 roku matmty stosowanej na agh :D
    ale mnie ucieszyłaś ! :D

    klaudiagoratoska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zły adres dałam, zbyt późno jest:D
      klaudiagoratowska@wp.pl

      Usuń
  2. Wynik jest IMPONUJĄCY!
    Moje gratulacje :)
    dariawkuchni.

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomite wyniki !! mam nadzieję że w przyszłości uda mi się zdobyć podobne ;) gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wyniki ';) niektóre podobne a wręcz identyczne jak moje sprzed 2 lat;p z takimi wynikami to dostaniesz się na wymarzone studia a tak w ogóle to na co i gdzie sie wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. wybacz nie doczytałam że matematyka stosowana;) też miałam zamiar na to iśc jednak to chyba nie było moje powołani;0 ale gdzie chcesz iść na tą matme?

    OdpowiedzUsuń
  6. o kuwaaaa,jakie piękne wyniki:D!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Raaany, geniuszu! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyniki mega !
    Zazdroszczę i życzę powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Należą Ci się ogromne gratulacje! :)
    Aż mnie zmotywowałaś do nauki, mnie za rok to czeka :(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałaś czadu!
    Gratuluje i zazdraszczam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG! Jakie wyniki *.* Ja się chowam przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie! Gratulacje! Nie wiedziałam, że też jesteś z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)

    Widzę, że kolejna blogerka z Krakowa, o której nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie wspaniałe wyniki, brawo! ja też jestem z siebie zadowolona, chociaż aż takich wysokich not nie otrzymałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolna dziewczyna :) Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :D Zasłużone wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. łołołoł! zdolniacha - gratulację! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Piękne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne wyniki (mówi ci to taka stara dupa jak ja:P Pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne wyniki! Gratulacje ;)
    Mnie czeka to dopiero (albo już :D) za rok... tylko korzystać z wakacji przed porządną harówką!

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurde! Geniusz! Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i to było rok temu, ale muszę to powiedzieć: Świetne wyniki!! W tym roku nie jeden chciałby mieć przynajmniej połowę, szczególnie z matmy, które nie wypadła zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  23. rozszerzona matematyka z 2013 była mega prosta. miałem tyle samo w 2014 roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pięknych wyników z matur!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...