wtorek, 8 stycznia 2013

Nuggetsy orientalnie


Nuggetsy z kurczaka... przez kilka lat podstawówki moja ulubiona obiadowa propozycja z menu McDonaldsa i chyba jedno z nielicznych dań, w których byłam w stanie przełknąć mięso.
Przez lata na szczęście wiele się zmieniło, nuggetsów z McDonald's nie jadłam wieki... bo po co skoro w domu można przygotować takie pyszności- zmielone resztki w bułce(?) zdecydowanie przegrywają w starciu ze świeża piersią i sezamowa panierką

 Składniki( 3 porcje)
-pierś z kurczaka
-jajko
-2 łyżki miodu
-3 łyżki sosu sojowego
-pieprz
-sezam
*opcjonalnie: olej sezamowy do smażenia

Jajko rozbełtać z miodem i sosem sojowym, przyprawić pieprzem. Pierść z kurczaka pokroić na małe kawałki, następnie maczać je w jajku i obtaczać w sezamie. Smażyć na tafolnowej patelni, na niewielkiej ilości tłuszczu.


Idealnie pasują do chińskich warzyw na patelnię i sosu chilli( serek homo wymieszany z ostrym sosem chilli-czosnkowym)

17 komentarzy:

  1. uwielbiam nuggetsy, Twoje wyglądają bardzo smacznie, na pewno wypróbuje przepis;) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalne:)
    uwielbiam takiego kurczaczka, a ten twoj wygląda mega apetycznie, od razu mam na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł, aby nuggetsy były niezwykłe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że nie znoszę nuggetsów (bo dotąd jadłam je tylko raz i chyba z panierki "z papierka"), ale takich chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam , lubię takie orientalne smaki ;) pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja nie twierdzę że już w ogóle nie chodzę- McFlurry pozostaną moją słabością na wieki :D

      Usuń
    2. hah! McFlurry ma jednak klasyk:D

      genialnie brzmi Twoja propozycja;)

      Usuń
  7. Przy takich nuggetsach to Mcdonalds może się schować ;) Chociaż... wciąż mam sentyment do Mcchickenów, Ty nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje nuggetsy wyglądają tak smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam :) Dodanie miodu to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam nuggetsy, ale takich orientalnych jeszcze nie jadłam :) pysznie wyglądają, muszę nadrobić :p

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda pysznie :) chętnie bym spróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  12. O wiele lepsze od tych McDonaldsowe - jestem tego pewna ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny sposób na kuraczka ;) polecam też grillowane mięsko http://www.zgrilla.pl/cytrynowa-piers-z-kurczaka/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...