niedziela, 16 grudnia 2012

Sałatka z wędzonym pstragiem w sosie cyrtynowym/ Smoked trout salad with lemon dressing

Wszędzie tak zimowo i świątecznie... mój dom też oczywiście wypełnia świąteczna atmosfera( cały dom wciąż pachnie po dzisiejszym pieczeniu pierniczków!), jednak aparat wciąż niedyspozycyjny, żebym mogła to uwiecznić. Ale jest nadzieja- zaginiona ładowarka odnalazła się u cioci do u której spędzamy wigilię. A nuż uda mi się uwiecznić coś ze świątecznych wypieków, zanim zostaną z nich okruszki?

Jednak póki co-zupełnie nieświątecznie- na szybko i lekko, za to też bardzo smacznie

 
Składniki(2 porcje)/ingredinets(2 servings)

 -100 g wędzonego pstraga/ 3.5 oz smoked trout
-mix sałat( u mnie lodowa+świeży szpinak)/ salad mix( lettuce/fresch spinach/ aragula)
-garść uprażonych płatków migdałowych/ 3 Tbls chopped almonds
 Na sos/dressing
 -100 g jogurtu naturalnego( gęstego, niekwaśnego)/ 3.5 oz yogurt( natural, not light)
-sok z połowy cytryny/ juice from half of lemon
-pieprz i sól/ slat and pepper

Wszystkie składniki sosu wymieszać. Pokrojonego pstrąga ułożyć na sałatach, polać sosem i posypać uprażonymi płatkami migdałowymi

Combine all ingredients of the dressing. Place diced trout on salad mix, pour over with the dressing and sprinkle with chopped almonds.



14 komentarzy:

  1. wygląda wspaniale a ja ubóstwiam wędzone ryby :)
    a ja zapraszam na nowy blog śniadaniowy :) możesz zajrzeć w wolnym czasie
    simply-way-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przepyszna kolacyjka , uwielbiam rybki , a szczególnie takie pyszne wędzone ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sos cytrynowy? No nieźle :) Czasem skrapiałam pieczoną rybę cytryną, ale sosu - nie robiłam. Będę musiała kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sos mnie przekonuje :-).
    A i pytałaś, która klasa- pierwsza;). Czyli tak na prawdę w rozszerzeniu póki co tylko matma, a fizyka i informatyka po jednej godzinie tygodniowo. Niby nauczyciele starają się, nam robić coś więcej, ale ciężko zrealizować materiał rozszerzony w ciągu 45 min. tygodniowo. W efekcie mamy tylko więcej pracy w domu ;/. Ach ta nowa reforma edukacyjna ;/.
    A Ty trzecia, dobrze pamiętam?

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sos cytrynowy mnie zaciekawił, będę go musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne zwieńczenie ciężkiego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sałateczka wygląda naprawdę bardzo smakowicie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  8. cytrynowe smaki w sałatkach to jest to, co lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sałatki lubię, szczególnie z dodatkiem wędzonej rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda bajecznie, widziałam gdzieś pstrąga w promocji - chyba się skuszę ;)
    ech, no ja magię świąt poczuję dopiero na weekend, jak pojadę do domu. Moja magia świat ograniczyła się póki co do mandarynek i małej sztucznej choinki:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaczne, szybkie i jakie ładne :) Najlepszy dowód na to że można zjeść smacznie i zdrowo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powiem, wygląda bardzo wykwintnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne! :>
    Spróbuję chyba zrobić, tylko pokombinuje z makrelą bo akurat mam ją w domu:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...