sobota, 17 listopada 2012

Szybki i zdrowy kurczak-krok po kroku

 Złącze nie działa, kabel zagubiony- chcę odzyskać dostęp do nowych przepisów!
Póki co, wspiera mnie archiwum.
Natrafiłam na kurczaka- szybki, pyszny i zdrowy obiad. W okresie przedświątecznego zabiegania sprawdzi się idealnie

Healthy, fast and delicious dinner. Perfect for busy, pre-holiday days

Składniki( 1 porcja)/ ingredients( 1 serving)
-pół piersi z kurczaka/ half boneless chicken brest
-mały pomidor(lub pół dużego)/ small tomato( or half of a big one)
-klika plasterków fety/ few slices feta cheese
-bazylia, czosnek, sól i pieprz/ basil, garlic, salt and pepper

Kurczaka mocno rozbić, żeby powstał płat o dużej powierzchni. Na połówce ułożyć fetę, a na to plastry pomidora( polecam je wcześniej podpiec chwilę w mikrofali żeby odparować część soku). Doprawić, złożyć na pół i podpiąć wykałaczkami. Smażyć na rozgrzanym teflonie, do zarumienienia.

Pound the chicken until it is thick enough.Put feta and sliced tomato( I suggest heat it in microave for a while to make water evaporate) on one side. Season, fold in half and scrap together using toothpick. Grill or fry using non-stick pan.



18 komentarzy:

  1. przepysznie , lubię kurczaka i tylko te mieso jadam , napewno wykorzystam twój pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, kurczaka z fetą jeszcze nie zapiekałam. Apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na szybki obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i do tych wszystkich epitetów dołączam : pyszny! :]
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo smakowicie, świetny pomysł an szybki i smaczny obiadek:) pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie może kurak nie istniec, i inne mięsiwa ale takiego bym zjadła:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o kto to do nas wrócił!;)
    ja wegetarianką nie jestem, chociaż ostatnimi czasy mięso mi nie po drodze,
    ale twoja wersja kurczaka świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no.. pysznie ci wyszedł, zjadłabym sobie teraz takiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny!
    mega apetycznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam:) taki obiad to bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się ten kurczaczek podoba, oj bardzo:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej, a te pomidory podpiekałaś w mikrofali pokrojone czy w całości, i jak długo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokrojone, ok.40s przy mocy 600W, po czym odlałam wodę( dzięki temu nie wycieka w trakcie smażenia)

      Usuń
  14. Ktoś testował jak zachowałby się taki kurczaczek w piekarniku? Nie smażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. po fecie trzymalo mnie przez kolejne 3 dni, ale poza tym jak najbardziej smaczny pomysl na kurczaka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...