środa, 24 października 2012

Jesnienna chandra? no way!

Dni coraz krótsze, czasu coraz mniej i pogoda pogarszająca się z dnia na dzień( czy tylko ja widziałam prognozę wróżącą w weekend ŚNIEG?). Chyba zaczyna mnie dopadać coroczna chandra. I tak akurat się złożyło, że zostałam zaproszona przez whiness do zabawy "Osłoda dnia jesiennego". Siłą rzeczy zostałam zmuszona by rozpatrzeć nie tylko negatywne strony jesieni, ale i te całkiem przyjemne, poprawiające mi humor. Okazało się tego całkiem sporo ;)


Zasady zabawy:
- umieść na swoim blogu wpis a w nim obowiązkowo baner tagu oraz link do inicjatorki tagu - Sonji
- napisz, kto Cię otagował
- opisz i/lub pokaż za pomocą zdjęć, w jaki sposób radzisz sobie z jesienną chandrą, co poprawia Ci nastrój jesienią. Odpowiedzią na tag może być tylko tekst
-otaguj minimum 5 osób 


1. Jesienne barwy i krajobrazy

Pogoda pogodą, ale czy jest piękniejsza pora roku? Na krótki okres świat stał się złoty, bordowy, a gdzieniegdzie przebłyskują jeszcze żywe barwy lata, uwielbiam to!


2. Nowe sezony seriali

Świeżutkie odcinki "Zakazanego Imperium" i "Plotkary" ukazujące się w jednym czasie, czy jest lepszy sposób na odstresowanie po ciężkim dniu?
 
3. Ostatnie piękne dni

W weekendy uciekam od miejskiego zgiełku, do domu na wsi. Rowerowe wycieczki po lesie, poszukiwanie grzybów9choćby i bezskuteczne) i zabawy w liściach z ukochanym psem

4. Orzechy!

Tak, znów są. Zapasy w końcu uzupełnione. Z pomocą w łuskaniu przyszedł mi dziadek i tak oto już kilka słoików stoi ususzonych. Obiecuję, ze niedługo pobawią się kolejne orzechowe przepisy!

A jak Wy radzicie sobie z jesienna chandrą? do zabawy zapraszam: 
  wszystkich chętnych :)

5 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia!czy ta Maja, którą zapraszasz to ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak- jeszcze nie zdążyłam napisać ;)

      Usuń
  2. uwielbiam jesienne wieczory spędzać po kocykiem z jakiś fajnym filmem lub książką,pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrałaś bardzo ładne zdjęcia, a i same sposoby - świetne! :) I przypomniałaś mi o serialu, zaraz włączam PLL!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, zostałam wyróżniona! Dziękuję i postaram się odpowiedzieć jak znajdę czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...