czwartek, 30 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana przez Anetkę( Smaczny kąsek),whiness( Relish it), Aleksandrę( 2 kąty widzenia), AnnaA-G( Podróże i Smaki) Leficzną(Rękoczyny i rękodzieło), Magdę( Kuchniokracja) oraz keralę(Śniadania.. niekoniecznie dietetycze), may_bi( Oregano Blog) do Versatile Blogger Award. Bardzo dziękuję ze wyróżnienie i przekazuje zabawę dalej :)

A oto zasady:
- nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie;
- poinformować o tym nominowanych;
- ujawnić 7 faktów o sobie;
- podziękować blogerowi, dzięki któremu otrzymało się nominację (u niego na blogu);
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.

Nagrodę pokazałam, czas na fakty( te mniej i bardziej osobiste ;):

- uwielbiam duże, przestronne kuchnie- jak będę urządzać mieszkanie, kuchnia zajmuje duży pokój- pozostałe upchnie się na mniejszej powierzchni

- w moim liceum jestem na profilu matematyczno-fizyczno-informatycznym, na maturze( to naprawdę już w tym roku?) planuję zdawać WOS, matematykę i język angielski na poziomie rozszerzonym+hiszpański na podstawie

-do warzyw(mięsa/ryb i generalnie jedzenia) przekonałam się dopiero kilka lat temu- wczesnije tolerowałam tylko McDonalda, pizzę, barszcz z uszkami, ew.nalenśniki. Nie jadłam nawet makaronów!

-jako dziecko miałam żółwia i kota, niestety nie dożyły czasów obecnych, od 6 lat mam psa- nie do końca rasowy, coś jak mini spaniel, ale moim bardzo subiektywnym zdaniem-ładniejsza

-moim największym marzeniem było zostać aktorką, to był mó plan nr 1 na życie :) teraz juz przeszło, ale czasmi grywam małe role w serialach typu "Detektywi", żę tak powiem się twórczo wyżywam ;)

-moją pasja jest taniec- tańczę balet od 7 lat i mam nadzieję, że i w następnych latach uda mi się pogodzić to z reszta obowiązków

-i fakt chyba juz dobrze wszystkim znany- kocham masło orzechowe :D

I nominuję:

14 komentarzy:

  1. Też Cię nominowałam. :3 No ale mniejsza. Też uwielbiam przestronne kuchnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem- już edytowałam, dopiero co przeczytałam :)

      Usuń
  2. Fajna zabawa :)
    ja tez uwielbiam duze kuchnie i marze ze kiedys bede takową miała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bee, gratulacje nominacji..należą się ;)
    co do zawirowania maturalnego znam to... ja byłam na bio-chemii, a studiuję zarządzanie ;D. Na maturze zdawałam rozszerzony polski oraz niemiecki... haha :)

    Pozdrawiam Serdecznie i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej... tyle tego teraz a nominować trzeba. Więc zostałaś przeze mnie nominowana :) Pewnie się już powtórzyło, ale miło poinformować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. Jutro przyłączę się do zabawy ;)
    Daj mi znać kiedy będzie emitowany jakiś serial z Tobą, specjalnie włączę zapomniany przeze mnie w ostatnim czasie telewizor :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie koniecznie daj znać! :D też od dziecka marzyłam o aktorstwie :)

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację :))))) Ja też znam hiszpański <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, dziękuję serdecznie za nominację, miło mi bardzo:), zarzuciłam hiszpański kilka lat temu, ale zacznę go sobie odświeżać

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak tam, upiekłaś chlebek malinowy? jak wyszedł, jaak? :)

    no i dzięki za otagowanie ;* serio grasz w Detektywach? Kurcze, chcę zobaczyć jakiś odcinek z Tobą! :)
    ja czasem statystuję w Pierwszej Miłości, ale ostatnio coś mi się nie chce ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuchnia i masło orzechowe - wszystko się u mnie zgadza :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja też mat-fiz-inf:-). Ale dopiero od września:). Dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero dzisiaj odnalazłam tego posta. Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację, tym razem już oficjalnie, u Ciebie. Serdeczne pozdrowienia! :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...