piątek, 31 sierpnia 2012

Dip bananowo-orzechowy/ Peanut butter banana dip

 Wracamy do szkoły. Witaj godzina 6 rano, tłumie z autobusu- tęskniłam.Witaj klaso maturalna- jeszcze lepiej.
Wolę o tym na razie nie myśleć, ostatni wakacyjny weekend spędzę na tarsie delektując się ostatnimi, leniwymi drugimi śniadaniami (a tak- witajcie lunchboxy)

Back to school. Welcome "6 am", crowded bus- I missed you. Welcome final year of secondary school.
I dont't want to think abut it. I'm going to spend last holiday weekend sitting on terrace and savouring last lazy lunches (oh yes- and welcome lunchboxes)


 Tego połączenia nikomu nie trzeba przedstawiać- banan i masło orzechowe tworzą jedne z najlepszych "kulinarnych duetów". Dzisiaj, jako dip. Idealny by maczać w nim jabłka, szaszłyki owocowe, czy paluszki . Świetnie sprawdzi się w roli drugiego śniadania, lub ( w zwiększonej ilości) jako przekąska a przyjęciu czy ostatnim, letnim grillu.

This fusion doesn't need any introduction- banana and peanut butter make one of the best "culinary duets". Today as a dip. Perfect for fruit or breadsticks. Good as for lunch, as( in bigger version) for snack during party or last summer barbecue.

 Składniki/ ingredients:
-czubata łyżka masła orzechowego( najlepiej crunchy)/ 1.5 Tbls peanut butter( crunchy would be the best)
-pół banana/ half banana
-2 łyżeczki kremowego serka( np.śmietankowy z Presidenta/aksamitny dr.Oetkera etc)/2 tsp cream cheese
-łyżeczka miodu/ 1 tsp honey
 -szczypta soli/ pinch of salt
-opcjonanie orzeszki ziemne/ chopped peanuts(optional)
-owocepaluszki do podania/ fruit/ breadstick to dip

Banana, masło orzechowe, serek, miód i sół zmiksowac na gładką masę. Przełożyć do miseczki, posypać orzeszkami. Podawać z owocami lub paluszkami.

Combine peanut butter, cream cheese, honey and salt. Put into bowl, spread with chopped peanuts. Serve with fruit or breadsticks.

37 komentarzy:

  1. Świetna orzechowa propozycja, podoba mi się gęsta, kremowo konsystencja. I te smaki... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ,taki pyszny dip połączyłabym z wszystkim ;p boski !

    OdpowiedzUsuń
  3. O, taki dip to genialny pomysł :) Tylko nadziać kawałki bananów na wykałaczki ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, banan i masło orzechowe to zdecydowanie udany duet

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa maturalna jest najfajniejsza pod względem integracji z klasą. Znam to z autopsji, bo to był najbardziej szalony rok jeżeli chodzi o imprezowanie ;).
    Pysznie wygląda ten dip.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też tak było, nauka nauką, ale na inne rzeczy też był czas i do dziś żałuję, że tak szybko ten rok przeleciał^^

      genialny dip! z niecierpliwością czekam na Twoje wpisy, bo mam chyba podobne smaki do Ciebie, a sama nie wpadam na takie pomysły jak Ty:D

      Usuń
  6. ale genialne:D na pewno zrobię:D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie proste - na pewno spróbuję dzisiaj na drugie śniadanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, a ja nie znam jeszcze tego połączenia masła orzechowego i banana;) tak wiem wiem, wstyd mi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się najbardziej zintegrowałam z klasą po maturze (bo przecież trzeba było obimprezować egzaminy) :)
    Jak ten twój dip wygląda! Jest świetny, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba moja młoda też by takie połączenia polubiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana!;)
    http://niekonieczniedietetycznie.blogspot.com/2012/08/111-versatile-blogger-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  12. jej, nie wierzę! czytasz mi w myślach, dosłownie! wczoraj wieczór przegladałam na foodgawker'ze właśnie dipy z masła orzechowego - do maczania w nich jabłek i dodałam sobie ich parę do zakładek. :) a tu coś takiego, nie no, połączenie myślowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. banan i orzech? zakochałam się!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oficjalnie nominuję Cię do Versatile Blogger Award, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też ostatnio rozkoszuję się śniadaniami zostały tylko 3 i koniec dobrego :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmmm wspaniały! Idelany do owoców no i jako pasta do chlebka ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm to musi być pyszne ! uwielbiam masło orzechowe ! daj łyżeczkę =)

    OdpowiedzUsuń
  18. królewskie połączenie - nic dodać nic ujać

    OdpowiedzUsuń
  19. Przede mną również klasa maturalna!
    A dip urzeka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie do zrobienia *_* genialny pomysł :)
    no to piąteczka, też jestem w maturalnej :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł, robię nadzienie do francuskich tostów ale tylko z banana i masła, a tu jeszcze serek, miód, orzechy :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu w kategorii Versitale Blogger =) więcej tu: http://elficzna.blogspot.com/2012/09/blog-post.html#links

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny dip! Można sobie usiąść wieczorem i pomaczać ulubione owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj muszę wypróbować ;D swoją drogą bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  26. mm banany z orzechami, ale rozpusta ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. idealne połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...