środa, 30 kwietnia 2014

Jajecznica z marchewką



Dzisiaj wyjątkowo szybka i prosta propozycja śniadaniowa. Moja opcja ratunkowa, gdy nastawię o kilka drzemek za dużo. Co ciekawe, gdy zdarza mi się wspomnieć że często jadam jajecznicę z marchewką, ludzie patrzą (co najmniej) dziwnie. "No ale jak to, serio z marchewką? ale taką zwykłą marchewką?". A ja się z kolei dziwię, że nikt inny tak nie jada. Dla mnie marchew jest wprost stworzona po to by podsmażać ją z jajkami. Osobiście nie wyobrażam sobie na przykład jajecznicy z pomidorem ;) Ale w sumie- po co? Ta jest idealna.

Składniki( 1 porcja)
-2 duże jajka
-2 małe lub jedna duża marchew starta na tarce o grubych oczkach
-1-2 łyżki sosu sojowego
-masło

Marchew podsmażyć na maśle. W międzyczasie rozmieszać jajka z sosem sojowym. Gdy marchew jest już miękka i przyrumieniona, wlać na patelnie masę jajeczną i podsmażyć razem do ścięcia się jajek.





6 komentarzy:

  1. bardzo fajna wersja jajecznicy! z marchewką nie mogła nie smakować świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze takiej nie jadłam, z chęcią wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak często eksperymentuję. Jajecznicę jadłam już chyba ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do udziału w cotygodniowej akcji dla blogerów, w której mogą powalczyć o nagrody i promocję swojego bloga http://on.fb.me/1s9IoNf

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie!

    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale może któregoś dnia znajdziesz u mnie coś ciekawego!

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...