wtorek, 22 kwietnia 2014

Easter photomix

Póki co zdjęciowe mixy się mnie trzymają, ale obiecuję niedługo zabrać się w końcu za nowe przepisy. Aparat już dotarł (co chyba widać w porównaniu do jakości poprzedniego posta), co niezmiernie mnie cieszy. Ale póki co odpoczywam od kuchni, wystarczą mi wspomnienia ostatnich kilka dni

***


Króliczek mój, siostrę inspirował barok



Oprócz tradycyjnych potraw na stole zagościła też sałatka z fasolą z przepisu Canette oraz jajka nadziewane lazurem, rukolą i żurawiną( tak dobre, że jadam je również poza Wielkanocą)




Świąteczne wypieki: puszysty jak chmurka sernik, najlepszy na świecie mazurek karmelowy z orzechową bezą oraz masa babeczek zamiast dużej babki coby każdy miał swoją



Po śniadaniu rodzinny spacer do lasu


I obowiązkowe świąteczne selfie na koniec  ;)

Mam nadzieję że Wasze Święta były równie udane. I życzę, aby wszystkie inne dni w roku także takie były.

5 komentarzy:

  1. świetne te wasza jaja! zresztą wypieki też niczego sobie :) pyszne i pogodne święta, takie jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę sałatkę z ryżem i kukurydzą możliwe, że miałyśmy identyczną ;D
    Jajka przepiękne. Szkoda jeść :P

    PS. Bez względu na jakość zdjęć zawsze lubię czytać Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sernik to wygląda pyszne<3
    Jak ładnie udekorowane jajka!; )

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności! ta sałatka z fasolą bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...